joi, 18 octombrie 2012

Cumparaturi de la LIDL

Desi nu este prima data cand fac cumparaturi de la Lidl si mereu "pandesc" ofertele sa vad ce a mai aparut/apare interesant, cred ca este prima data cand postez cumparaturile mele (de fapt, o parte din ele).


Mi-am cumparat acest aparat de masaj anticelulitic si la prima vedere imi place. I-am facut o mica proba si deocamdata are o bila alba. Ramane de vazut in timp cum se comporta. Cu gelul anticelulitic Supliform achizitionat de la magazinul online Dacic Cool sper sa isi faca treaba ok. Bineinteles ca sportul, alimentatia sanatoasa si hidratarea nu trebuie sa lipseasca din peisaj daca vrem rezultate satisfacatoare.


A costat 100 ron daca tin bine minte si arata asa:


Pentru ca nu aveam niciun tensiometru in casa si cred ca este destul de util, mi-am luat de la Lidl. Oferta a fost avantajoasa asa ca nu am stat pe ganduri. A costat doar 50 lei.


Si arata asa:


Din cumparaturile facute, am reusit sa mai fac poze cafelei pe care o cumpar constant si pe care nu vreau sa o schimb momentan si la inca ceva ce cumpar destul de des: mozzarella. Yummy! Restul cumparaturilor au fost mancate sa zic asa :))).




Voua ce v-a mai atras atentia la Lidl?


Kisses,
Gabrielle


4 comentarii:

  1. Cat de tare este aparatul de masaj anticelulitic. In vazusem si pe site si ma gandeam ca este de calitate buna, in comparatie cu alte aparate de gen. Eu am Celluless....100% China! Este un aparat bunicel,dar se supraincalzeste si mai mult de 5-10 minute nu il pot tine in priza :(
    Si eu cumpar acea mozarella. Este super yummy!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna. A fost eficient aparatul de masaj anticelulitic?

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am gasit acum la Lidl in Cluj cu 39 ron.. O sa il cumpar si eu daca zici ca este bun.. mai ales la pretul asta merita! FOARTE UTIL ARTICOL! :* Felicitari pentru blog!

    RăspundețiȘtergere