duminică, 6 ianuarie 2013

Cumparaturi de la LIDL

Este prima postare din acest an si sper ca acest an sa fie unul mai bogat in postari decat cel care a trecut. Imi doresc ca postarile sa fie utile pentru voi si sa ne bucuram impreuna de ceea ce veti vedea pe blog. 

La multi ani, sa aveti un an asa cum va doriti, sa aveti parte de sanatate si de mijloacele necesare pentru a va cumpara tot ce va doriti!

Pentru ca mereu sunt cu ochii pe ofertele de la Lidl, am facut o vizita la magazin.

Nu poti sa treci de raionul cu dulciuri fara sa pui ceva in cos si am luat 2 ciocolate delicioase (pe cuvant!). Fiecare ciocolatica este ambalata individual, iar acest lucru m-a atras (nu mai vorbesc de ambalaj care arata minunat). Cea din dreapta, Collection Superieur contine sortimente variate.
Pret: 8.99 lei, respectiv 9.99 lei cea Collection Superieur.


Nici pixurile nu m-au lasat indiferenta. Nu pot trece pe langa ele fara sa mi se lipeasca ceva de mana. Si deodata, fara sa banuiesc macar, m-am trezit cu pixurile in cosul de cumparaturi :))))). 
Pret: 5.99 lei.

In set sunt doua pixuri albastre si doua negre, scriu foarte bine, subtire si sunt cu cerneala.

Sarbatorile au trecut, dar si-au pus cu siguranta amprenta asupra siluetei multora dintre noi. Ce poate fi mai potrivit decat sa recurgi la o alimentatie sanatoasa (in afara de facut miscare zilnic bineinteles)?
S-au gandit bine cei de la Lidl cand au adus gratarul electric.


Iata si descrierea de pe cutie:

  • Pentru pregatirea si coacerea carnii, pestelui si legumelor;
  • Placa detasabila din aluminiu cu strat de calitate anti-aderent;
  • Elementul de incalzire si reflectorul de caldura din otel inoxidabil;
  • Termostat cu reglare continua, cu lumina indicatoare;
  • 8 tigai mici raclette teflonate si marcate prin culori, cu manere termoizolante - inclusiv 8 spatule din lemn;
  • Cu cablu foarte lung;
  • Picioruse anti-alunecare pentru o pozitionare sigura si rulare practica a cablului.
Dimensiuni (suprafata utila): circa 36.5 X 22.5 cm;
Putere: max. 1200 W;
Lungime cablu: circa 200 cm.

 tigai teflonate

spatule din lemn

L-am testat deja, am facut peste si nu s-a lipit deloc. Eu am uns pestele cu foarte putin ulei, dar nu cred ca era necesar. O sa incerc data viitoare fara ulei. Iata gratarul in actiune:


 Pret: 99.99 lei

Ultima achizitie de care de asemenea sunt foarte incantata, este aparatul cu aer cald pentru aranjarea parului Desperate Housewives. L-am incercat ieri si ma declar multumita. 

Contine doua accesorii interschimbabile (perie rotativa pentru bucle mari si perie termica pentru volum).

  • Putere: 1200 W;
  • 3 trepte de caldura;
  • 2 trepte de viteza;
  • 3 ani garantie.
 Pret: 59.99 lei

Au mai fost si alte cumparaturi (detergent, zahar, cafea si alte lucruri marunte), pe care nu are rost sa le arat, insa unele dintre cumparaturi au avut ca rezultat un tort delicios Diplomat. Yummy! Gasiti reteta aici.


 Voi ce cumparaturi ati mai facut de la LIDL?


Kisses!

10 comentarii:

  1. Iam ce de bunatati!Sa le folosesti cu mare placere!Chiar sunt curioasa cum e peria si gratarelul...am si eu un grill si mi-e urat tare ca face fum in bucatarie de fiecare data cand il folosesc, dar mancarea iese delicioasa!
    Te pup Gabriela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!

      Eu sunt multumita atat de gratarul electric, cat si de perie. Ce e fain la gratarul acesta este ca nu face fum. Pestele s-a facut ceva mai incet, dar a iesit bine patruns si foarte gustos. Abia astept sa il pun din nou la treaba.

      Te pup!

      Ștergere
  2. Peria imi face cu ochiul,chiar mi-ar fi de folos o astfel de perie,in ultimul timp imi e cam lene sa ma coafez cu peria normala.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare interesanta peria rotativa si are si un pret bun. Sa o folosesti cu placere!
    Eu mi-am cumparat acum cateva luni una de la Philips dar inca nu m-am obisnuit cu ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos :).

      Intr-adevar pretul este bun, iar peria isi face foarte bine treaba.

      Ștergere
  4. Arata fain peria rotativa!:X Eu am primit ondulatorul cu mai multe capete!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am vrut pe ambele, insa am meditat si m-am oprit la peria rotativa :))).

      Ștergere
  5. Tare grătarul! Mâncarea la grătar o fi ea recomandată, dar numai noi știm cât fum iese când experimentăm să frigem ceva la aragaz. Chiar dacă spui că se prepară mai greu carnea, merită așteptarea căci peștele arată foarte bine și nu s-a lipit deloc.
    Eu am pus ochii pe un aparat de facut vata pe băț, dar nu am avut la mine banii necesari (am fost cu mama mea să o ajut să ia câte ceva pentru revelion. Eu eram deja cu gandul la petrecerea dintre ani si m-am plimbat hai-hui printre rafturi). Nu am plecat cu mana goala: am luat iaurt inghetat cu cireșe (6 păhărele) și l-am mâncat pe tot înainte să plec de acasă. A fost extra-mega-bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pestele a iesit si foarte gustos pentru ca preparandu-se mai incet a iesit bine patruns. Sunt incantata ca nu trebuie sa suport fumul, asa ca pot gati mai des carne la gratar :D.

      Eu pusesem ochii pe un fel de plita electrica pentru clatite (nu mai stiu exact cum se numea), dar am renuntat la ideea de a o cumpara.

      O sa caut si eu iaurturile respective cu cirese (deja mi s-a facut pofta).

      Ștergere