luni, 24 iunie 2013

Sunny Days Manicure Contest Winner

Buna, dragele mele!

Multumesc fetelor care s-au inscris la acest concurs, a fost o bucurie pentru mine sa constat ca v-ati implicat si ca tema propusa v-a fost pe plac. 
Este primul concurs de manichiuri pe care il organizez, astfel ca va puteti imagina emotia si entuziasmul pe care l-am simtit cu fiecare e-mail primit. E adevarat ca nu au fost multe e-mail-uri. Au fost 4 participante la acest concurs, insa am speranta ca la urmatoarele (da, voi mai organiza si alte concursuri cat de curand) vor fi si mai multe inscrieri. Din punctul meu de vedere, este un inceput bun si va multumesc din suflet, fetelor!

Cu siguranta ca asteptati sa vedeti ce manichiuri au realizat fetele, astfel ca nu va mai tin in suspans si vi le arat in ordinea inscrierii.


Ilda

Prima manichiura:

 De la rasarit, la asfintit




Oje folosite (incepand cu nuanta deschisa):  Flormar - 420, Colorama - 749, China Glaze - Peachy Keen, Orly - Mayhem Mentality si Farmasi - 90.


A doua manichiura:

Stropi de soare scaldati in mare




Oje folosite: NYX - Sea of Cortez si un lac de unghii - Gold Glitter.


OnutZa




Oje folosite: Kallos #99, Kallos #01, Kallos #4, Kallos #45, iar lacul de unghii este de la avon.

OnutZa a explicat cum a ajuns la rezultatul de mai sus:

"Tehnica esti simpla, o floricica alba peste un fond verde acoperita cu putin sclipici, alaturi de 2 dungi negre si una argintie. Am ales verdele deoarece mi se pare o culoare foarte sugestiva pentru sezonul actual, si sincera sa fiu, am foarte multe haine verzi :)). La final am dat cu un strat de lac pentru unghii pentru a uniformiza oja."


Ana-Maria




Iata ce mi-a scris Ana-Maria:

Buna! Eu sunt Ana! As vrea sa particip la concursul organizat de tine, deoarece pentru mine manichiura e o pasiune de abia cateva luni si vreau sa imi demonstrez ca pot sa fac si eu picturi frumoase (si ce ma putea ambitiona mai mult decat un concurs) :)

O zi insorita ideala pentru mine e undeva la mare, cu valuri multe si cu un soare puternic, stralucitor, a carui reflexii se vad in valuri, totul straluceste, si ce e mai placut decat sa iesi afara, in bataia soarelui si sa joci ceva impreuna cu prietenii..  :)
Asadar, sa-ti povestesc cum am ajuns la rezultatul final/interpretarea mea. Am inceput cu o baza fortifianta, dupa care lacul de baza a fost de la Nicole by OPI-Stand by your manny. Dungile le-am facut cu ajutorul unui bat cu ata dentara, prin presare pe unghie a atei dupa ce am intins un strat subtire de oja pe ea, alternativ  Color Club-Endless Summer cu Color Club-Daisy does it. Soarele l-am facut cu un dotting tool, folosing din nou Daisy does it, si peste am aplicat un galben neon de la Flormar pentru a pune in evidenta stralucirea soarelui. Si pe inelar am mai facut o minge cu o pensula de nail art, si am colorat-o cu dotting tool-ul. Am aplicat un strat de Seche Vite, si asta a fost tot.
Sper sa iti placa manichiura mea si sa-ti aduca o zi insorita :) Multumesc pentru ocazia care mi-ai oferit-o! Pupici


Ginutza
Prima manichiura:
 


"La prima am folosit ojele : Avon Coral Beat , Avon Sunshine , Flormar True Color 034 , Natty 340 sclipici , plus un buretel. Am aplicat galbenul in prima jumatate de sus a unghiei iar pe cealalta jumatate portocaliu toate acestea cu buretelul, dupa care am aplicat Flormar care este o nuanta sclipicioasa si usor portocalie pentru a estompa trecerea brusca intre culori, tot cu buretelul. La sfarsit am aplicat sclipici."

A doua manichiura:




"A doua este cea pastelata : in primul rand am folosit o baza laptoasa, dupa care am aplicat nuanta Lavend Oriflame pe toate unghiile iar la sfarsit printr-un strat mai gros si neuscat am presarat bilutele  caviar. Am ales doar o unghie pentru a fi mai discreta insa de efect. La sfarsit am aplicat doar pe unghiile cu oja, Essence top coat gel look. Nu as recomanda aplicarea unui lac incolor si pe bilute pentru ca le matuieste."


"La a treia manichiura am folosit aceeasi baza laptoasa Oriflame, o nuanta de nude Orkide 648 dupa care tot doar pe o unghie am aplicat margelutele albe spre argintiu. Aceasta fiind  potrivita pentru zilele  insorite la o tinuta plina de culoare :). La sfarsit am aplicat top coat-ul Essence gel look."


Si castigatoarea este...Ana-Maria!


Felicitari, draga mea! Astept datele tale pentru a-ti putea expedia premiul :).

De asemenea, pentru ca mi-au placut mult si cele doua manichiuri cu care a participat Ilda, va primi si ea din partea mea un premiu-surpriza. Felicitari, draga mea Ilda!
Felicitari participantelor si va astept cu drag si la urmatoarele concursuri. Mi-au placut mult manichiurile voastre, sunteti o reala sursa de inspiratie! :).


Kisses!
Gabriela

22 de comentarii:

  1. :) Am asteptat cu bucurie sa vad ideile celorlalte participante si modul in care le-au pus in aplicare! Stiam ca voi avea de invatat!

    Fetelor, felicitari tuturor!
    Felicitari, Ana Maria, imi place in mod deosebit manichiura ta! Sa te bucuri de premiul obtinut!:)

    Gabriela, iti multumesc, esti o dulce!
    Tu stii ca pentru mine a reprezentat o reala bucurie participarea la acest concurs organizat de tine!
    Te imbratisez cu drag!

    O zi frumoasa si insorita sa ai!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ilda :) Mie sa stii ca mi-a placut manichiura ta, si am sa o reproduc zilele astea :D

      Ștergere
    2. Felicitari, Ilda! Prin manichiurile cu care ai participat la acest concurs sa stii ca mi-ai adus soare in suflet! :).

      Pupicei!

      Ștergere
    3. Multumesc si eu, Ana!:* Ma bucura ceea ce spui!:)

      Gabita, multumesc, draga mea! Asa simt si eu, numai ca tu ai stiut sa o spui intr-un mod frumos!:)

      Ștergere
  2. Foarte frumoase modelele tuturor participantelor, aa ca toate meritati felicitari!

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  3. data viitoare sper sa ma descurc mai bine ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te-ai descurcat excelent, e o manichiura tare frumoasa, doar ca mi-ar fi placut sa fie mai "sunny", in concordanta cu tema propusa. Cu siguranta voi reproduce si eu manichiura ta, mi-a placut mult! :)

      Ștergere
    2. Pff ai dreptate.. Abia astept sa vad interpretarea ta ;-)

      Ștergere
    3. Chiar ma gandeam la asta, este in plan! :)

      Ștergere
  4. Multumesc, Gabriela, ca m-ai ales pe mine! Cred ca a fost greu, toate manichiurile sunt asa frumoase! Inca sar prin camera de bucurie :))) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, chiar imi plac toate :).

      Felicitari inca o data! Mi-a placut implicarea ta si modul in care mi-ai povestit despre tot procesul de realizare al manichiurii.

      Te astept cu drag si la urmatoarele concursuri si nu numai! :)

      Ștergere
  5. Felicitari participantelor si castigatoarei >:D<!
    Imi apre rau ca nu am participat si eu, dar eu nu pot distribui pe Facebook in mod public :(..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a distribui în mod public trebuie să ai o anumită vârstă, cred că 18. Trebuie doar să stergi anul tău de naştere şi te vă lasă ;)

      Ștergere
    2. Da, stiu asta :D. Mai am putin, putin de tot si voi putea face si eu asta :))! Am incercat sa-mi sterg anul nasterii, insa nu imi da Facebookul voie. Mrrr. Am mai participat asa la cateva concursuri, si faceam print screen ca dovada a faptului ca am distribuit postarea, dar am zis ca mai bine stau pe margine pana voi putea sa fac si eu asta "ca la carte" :D.

      Ștergere
    3. Trebuia sa imi spui si gaseam noi o solutie ;).
      Ramane pentru data viitoare :).

      Ștergere